TRENUTNO V ETRU
POSLUŠAJ V ŽIVO
GLEJ V ŽIVO
SPORED

6:48

LJUBAV NEMA KRAJ

NINA DONELLI

6:44

ZEMLJA DIDE MOG

MLADEN GRDOVIC FT. KLAPA MUNITA

6:39

NOSI MI SE BIJELA BOJA

JOLE

6:36

VJERUJ MI JEDINA

LJUBAVNICI

6:33

DANI I GODINE

NINA BADRIC

6:28

IZ PEKLA DO RAJA

JAN PLESTENJAK IN EVA

6:24

ZENA A NE BROJ

MAGAZIN

6:20

JA SAM NA TE PONOSAN

TARAPANA BAND & MATE BULIC

6:16

MOMACKA VECER

DUSKO LOKIN & JASMIN STAVROS

6:11

SLUSAJ MAJKO MOJU PJESMU

MISO KOVAC

17. 09. 2021 10:52 | M.H.

Znamka leta je Lesnina

Na letošnjem Slovenskem oglaševalskem festivalu je Lesnina prejela naziv znamka leta za kampanjo »Dobrodošli doma«.

Tv oglasi s hudomušnimi Švedi so navdušili vso Slovenijo. Foto: Lesnina

Gre za eno od letošnjih najopaznejših in tudi najuspešnejših oglaševalskih akcij, ki pa ni navdušila samo žirije, ampak so tv oglasi postali pravi viralni hit, ko je v Slovenijo spomladi prišel švedski ponudnik in Lesninin konkurent Ikea.

V vseh oglasih se pojavi trojica prijateljev s Švedske, ki se pri izbiri izdelkov navdušujejo nad ponudbo Lesnine. V spotih je Lesnina na duhovitnačin izpostavila svoje prednosti, na spletnih kanalih pa so kampanjo nadgradili z domiselnimi 'navodili za uživanje', kot odgovor na že vsem poznana navodila za sestavljanje pohištva.

Pomembno je bilo, da se je naročnik strinjal s ključnim delom kreativne ideje, da v oglasih uporabijo švedščino. Kampanja je bila še toliko bolj simpatična, ker ni bila zasnovana kot napad na konkurenco, ampak je tekmecu izrekla dobrodošlico.

Lesninina kampanja se v teh dneh nadaljuje, hudomušni Švedi se vračajo, v novih image oglasih so izpostavljene tri prednosti trgovca s pohištvom – kakovost, široka ponudba pohištva in dodatkov za dom priznanih blagovnih znamk ter svetovanje, zunaj pa je tudi že prvi od mnogih prodajnih spotov.

Fotogalerija