TRENUTNO V ETRU
POSLUŠAJ V ŽIVO

18:30

USOJENA

KVATROPIRCI IN NIKA ZORJAN

18:26

Z GORICKEGA V PIRAN

VLADO KRESLIN

18:23

NIJE MENI LAKO

MLADEN GRDOVIC

18:19

GALEBA DVA

DAVOR RADOLFI

18:10

ISTRIANA

ALKA VUICA & SANDRA

18:07

PUSTI SONCU V SRCE

KINGSTON

18:02

KUDA IDU IZGUBLJENE DJEVOJKE (TAMARA)

BORIS NOVKOVIC

17:59

MILENA

NOVI FOSILI

17:55

OPASNE VIBRACIJE

PIRATI

17:52

GAMES PEOPLE PLAY

INNER CIRCLE

08. 09. 2021 20:37 | Promocijski prispevek

Generali je ponovno Superbrand – prejemnica priznanja za najboljše blagovne znamke

Blagovna znamka Generali si je naziv Superbrand prislužila tudi letos. To pomeni, da jo potrošniki cenijo zaradi kakovosti, njenih prednosti in edinstvenosti ter vrednot blagovne znamke, predvsem pa ji zaupajo in se z njo identificirajo.

Svetlani Almaš, direktorici marketinga in odnosov z javnostmi zavarovalnice Generali, je na podelitvi nazivov Superbrands priznanje predal Boško Praštalo, direktor Superbrands Slovenija Foto: Generali

Postopek izbora najboljših blagovnih znamk poteka letno po strogih pravilih organizacije Superbrands. To je globalna neodvisna avtoriteta za znamčenje, ki podeljuje priznanja najboljšim blagovnim znamkam. Deluje v skoraj 100 državah sveta na 5 celinah.

Prva faza merjenja je neodvisna strokovna raziskava, ki v Sloveniji poteka pod okriljem vodilne agencije na področju raziskav trga Ipsos. Zadnja Ipsosova raziskava slovenskega trga na osnovi spontanega priklica je postregla s 13.191 odgovori slovenskih potrošnikov. Med 1.137 navedenimi različnimi blagovnimi znamkami se jih je uvrstilo v drugo fazo najboljših 500, ki jih je ocenjevala strokovna žirija (strokovnjaki iz sveta marketinga, odnosov z javnostmi, trženja in medijev). Člani žirije so ocenjevali kakovost (kontinuirano vlaganje v razvoj izdelka), razlikovanje (bistveno razlikovanje na trgu, edinstvenost, vrednote in osebnost blagovne znamke), zaupanje (ohranjanje standardov, na katerih je znamka utemeljena) in čustva (čustvena povezanost in identifikacija na ravni osebnih vrednot). Na osnovi teh 4 lastnosti se je blagovna znamka Generali tudi letos uvrstila med 16 slovenskih blagovnih znamk, ki so si prislužile laskavi in mednarodno priznani naziv Superbrand. Svetlana Almaš, direktorica marketinga in odnosov z javnostmi zavarovalnice Generali, je na slavnostni podelitvi nazivov Superbrands priznanje prejela od Boška Praštala, direktorja Superbrands Slovenija.

Organizacija Superbrands že tretje desetletje predstavlja »biblije znamk«, ki izidejo v celovitih letnih pregledih in publikacijah povsod po svetu.



Naj bo Aktual z vami vedno in povsod!

Slike so simbolične.

Skodelica za kavo
Nakup
Aktualova majica
Nakup

Brezplačni prenos

Melodija zvonenja
Prenesi (MP3)
Budilka
Prenesi (MP3)