TRENUTNO V ETRU
POSLUŠAJ V ŽIVO
GLEJ V ŽIVO
SPORED

2:39

TI SI ZELJA MOG ZIVOTA

MAGAZIN

2:35

NEMOJ MI RADITI TO

E.T.

2:28

UDALA SE NIKAD NIJE

BERNY FT. TAZ SOLDO

2:25

PLAVA KOSULJA

LUNA

2:19

MALA

ZDRAVKO COLIC

2:15

LE REZERVA

CALYPSO IN URBAN VIDMAR

2:11

ZAMALO TVOJ

SASA KOVACEVIC

2:08

SVA BLAGA OVOG SVIJETA

MIA & MARKO TOLJA

1:59

TAJNA

LETECI ODRED

1:56

DJIRI - DJIRI

DJAVOLI

08. 09. 2021 20:37 | Promocijski prispevek

Generali je ponovno Superbrand – prejemnica priznanja za najboljše blagovne znamke

Blagovna znamka Generali si je naziv Superbrand prislužila tudi letos. To pomeni, da jo potrošniki cenijo zaradi kakovosti, njenih prednosti in edinstvenosti ter vrednot blagovne znamke, predvsem pa ji zaupajo in se z njo identificirajo.

Svetlani Almaš, direktorici marketinga in odnosov z javnostmi zavarovalnice Generali, je na podelitvi nazivov Superbrands priznanje predal Boško Praštalo, direktor Superbrands Slovenija Foto: Generali

Postopek izbora najboljših blagovnih znamk poteka letno po strogih pravilih organizacije Superbrands. To je globalna neodvisna avtoriteta za znamčenje, ki podeljuje priznanja najboljšim blagovnim znamkam. Deluje v skoraj 100 državah sveta na 5 celinah.

Prva faza merjenja je neodvisna strokovna raziskava, ki v Sloveniji poteka pod okriljem vodilne agencije na področju raziskav trga Ipsos. Zadnja Ipsosova raziskava slovenskega trga na osnovi spontanega priklica je postregla s 13.191 odgovori slovenskih potrošnikov. Med 1.137 navedenimi različnimi blagovnimi znamkami se jih je uvrstilo v drugo fazo najboljših 500, ki jih je ocenjevala strokovna žirija (strokovnjaki iz sveta marketinga, odnosov z javnostmi, trženja in medijev). Člani žirije so ocenjevali kakovost (kontinuirano vlaganje v razvoj izdelka), razlikovanje (bistveno razlikovanje na trgu, edinstvenost, vrednote in osebnost blagovne znamke), zaupanje (ohranjanje standardov, na katerih je znamka utemeljena) in čustva (čustvena povezanost in identifikacija na ravni osebnih vrednot). Na osnovi teh 4 lastnosti se je blagovna znamka Generali tudi letos uvrstila med 16 slovenskih blagovnih znamk, ki so si prislužile laskavi in mednarodno priznani naziv Superbrand. Svetlana Almaš, direktorica marketinga in odnosov z javnostmi zavarovalnice Generali, je na slavnostni podelitvi nazivov Superbrands priznanje prejela od Boška Praštala, direktorja Superbrands Slovenija.

Organizacija Superbrands že tretje desetletje predstavlja »biblije znamk«, ki izidejo v celovitih letnih pregledih in publikacijah povsod po svetu.