TRENUTNO V ETRU
POSLUŠAJ V ŽIVO
GLEJ V ŽIVO
SPORED

15:08

TISUCU MILJA

MALIGANI

14:57

AKO TE PITAJU

PETAR GRASO

14:53

TISINA

MASSIMO

14:50

RISKIRAJ

IVAN ZAK

14:46

KAD BI BIO BLIZU

MAGAZIN

14:41

JAGODE IN COKOLADA

ROK N BAND

14:37

STARIMO LJUBAVI

MIRO TODOSOVSKI

14:34

LUDO MORE

KLAPA MASLINA

14:27

SKRINJA LJUBAVI

OLIVER DRAGOJEVIC & TOMISLAV BRALIC

14:24

ZDAJ IN ZA VEDNO

ALYA

17. 09. 2021 10:52 | M.H.

Znamka leta je Lesnina

Na letošnjem Slovenskem oglaševalskem festivalu je Lesnina prejela naziv znamka leta za kampanjo »Dobrodošli doma«.

Tv oglasi s hudomušnimi Švedi so navdušili vso Slovenijo. Foto: Lesnina

Gre za eno od letošnjih najopaznejših in tudi najuspešnejših oglaševalskih akcij, ki pa ni navdušila samo žirije, ampak so tv oglasi postali pravi viralni hit, ko je v Slovenijo spomladi prišel švedski ponudnik in Lesninin konkurent Ikea.

V vseh oglasih se pojavi trojica prijateljev s Švedske, ki se pri izbiri izdelkov navdušujejo nad ponudbo Lesnine. V spotih je Lesnina na duhovitnačin izpostavila svoje prednosti, na spletnih kanalih pa so kampanjo nadgradili z domiselnimi 'navodili za uživanje', kot odgovor na že vsem poznana navodila za sestavljanje pohištva.

Pomembno je bilo, da se je naročnik strinjal s ključnim delom kreativne ideje, da v oglasih uporabijo švedščino. Kampanja je bila še toliko bolj simpatična, ker ni bila zasnovana kot napad na konkurenco, ampak je tekmecu izrekla dobrodošlico.

Lesninina kampanja se v teh dneh nadaljuje, hudomušni Švedi se vračajo, v novih image oglasih so izpostavljene tri prednosti trgovca s pohištvom – kakovost, široka ponudba pohištva in dodatkov za dom priznanih blagovnih znamk ter svetovanje, zunaj pa je tudi že prvi od mnogih prodajnih spotov.

Fotogalerija